13.10.2011

Live Lajf

www.own3d.tv/Sakulos

Od niedawna, gdy gram puszczam też livestream, więc każdy może sobie popatrzeć na rozgrywkę 1500+ jak na razie :).
Bardzo mi się taka forma spodobała! Lepszy kontakt z widzami, mogę na bieżąco mówić ciekawostki i porady oraz ten motyw, że starasz się jak najlepiej gdy wiesz, że ktoś to widzi. To jest po prostu świetna sprawa.

Dodatkowo wczoraj przebiła się bariera 50 widzów naraz ( było was 55 - kamien = 54), więc od teraz mój stream wyświetlany jest na stronie www.solomid.net co daje mi dodatkowe dopakowanie w widzach :). Co jest świetna sprawa.

Zastanawiam się czy nie streamować trochę z angielskim komentarzem :D. Musze to przemyśleć. Tak bym trafił do szerszego targetu. Zastanowię się nad tym, tak samo jak nad przejściem na eu west :)

2 komentarze:

  1. Pamiętaj, że osób streamujących po angielsku jest już bardzo dużo i tam możesz mieć większe problemy ze zdobyciem widzów. I miło by było jakbyś jednak został na eu ne bo widzowie będą mieli możliwość czasami z tobą zagrać (zdaje mi się że większość twoich widzów jest właśnie na eu ne).

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz racje, ale w końcu i tak się na west przeniosę :D. W sumie ustawiłem sobie cel 2k elo i wtedy west, więc tego będę się trzymać :)!

    OdpowiedzUsuń